Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Aj keď s vráteným tovarom sme sa doposiaľ nestretli, je našou povinnosťou vás informovať, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je aj v našom záujme, aby prípadné vrátenie tovaru sa vyriešilo, čo najskôr, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie vašej žiadosti čakali dlhšie ako je nevyhnutné.
Rozsah povinností v prípadne chybného tovaru
Právo z vád/vady tovaru môžete uplatniť do 24 mesiacov od prevzatia tovaru rovnako ako v kamennom obchode. U tovaru s uvedenou dobou použiteľnosti potom počas stanovenej doby použiteľnosti. Nezodpovedáme za opotrebenie tovaru jeho bežným používaním.
Obmedzenie zodpovednosti za vady vyplývajúce z povahy tovaru a nevhodného spôsobu použitia
Naša spoločnosť nenesie zodpovednosť za vady vzniknuté nevhodným výberom tovaru, spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením, vyplývajúce z nedodržania pokynov/návodu na použitie výrobku, použitím tovaru v rozpore s deklarovaným účelom, nedodržanie spôsobu ošetrovania či nenahlásením vady bez zbytočného odkladu. V takých prípadoch môže byť obmedzenie zodpovednosti vo svojom dôsledku kvalifikované ako spôsobenie vady kupujúcim.
Za nežiaduci alebo nedostatočný účinok výrobkov zodpovedajú výrobcovia a nie je dôvodom pre reklamáciu. V prípade vyskytnutia sa nežiaducich účinkov alebo akýchkoľvek iných ťažkostí nás prosím kontaktujte písomne na našu adresu alebo na e-mail. Vaše informácie budú postúpené výrobcovi. V prípade kozmetických výrobkov spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ak ide o predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený. Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného a balného.
Reklamácia a jej priebeh
Reklamáciu je možné uplatniť osobne alebo poštou. K tomu, aby sme mohli reklamáciu vybaviť, musíte predložiť doklad preukazujúci, že ste tovar zakúpil v našej spoločnosti (doklad o zaplatení).
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď vy prevezmete tovar.
Pri uplatnení reklamácie Vám bude vždy vystavené potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená na mieste zamietnutím (napr. z hygienických dôvodov) a tovar neprevzatý.
Formulár pre vrátenie tovaru resp. reklamáciu nájdete nižšie.
FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY / REKLAMÁCIU
(skopírujte si ho, vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od kúpnej zmluvy, alebo reklamovať tovar)
– Komu:
Sakura cosmetics, s.r.o.
Kremnická 4, 960 01 Zvolen
IČO: 52 021 394
info@sakuracosmetics.sk
– Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy/podávam reklamáciu (nehodiace sa vymažte alebo škrtnite) na tento tovar:
– Dátum objednania / dátum prijatia:
– Číslo objednávky:
– Číslo faktúry:
– Meno a priezvisko spotrebiteľa:
– Telefónne číslo:
– email:
– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov:
– Podpis spotrebiteľa (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe):
– Dátum:
Berte, prosím na vedomie, že použité kozmetické prípravky bez zjavnej vady nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť.
Osobné predanie výrobku
Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii osobne na základe telefonického potvrdenia na adrese sídla našej spoločnosti. Formulár musíte mať vyplnení v tlačenej podobe a odovzdať ho pri procese vrátenia tovaru.
Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude Vami vrátený tovar postúpený k posúdeniu nášmu reklamačnému oddeleniu.
Doručenie poštou
V prípade, že budete zakúpený tovar posielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite zásielku doporučene na adresu:
Sakura cosmetics, s.r.o.
Kremnická 4
960 01 Zvolen
Do zásielky je potrebné priložiť vyplnený formulár pre vrátenie alebo reklamovanie tovaru.
V prípade uznania reklamácie, Vám budú účelne vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamáciou výrobku vrátené na základe zaslaného potvrdenia o podaní zásielky / predaní dopravcovi. Reklamovaný výrobok nie je nutné adresovať konkrétnemu pracovníkovi. V žiadnom prípade však nezasielajte reklamovaný tovar na dobierku.
O priebehu celej reklamácie budete informovaný telefonicky alebo e-mailom. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote znamená, že naša spoločnosť porušila podstatným spôsobom zmluvu. To Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.
Ak neuvediete alebo odmietnete uviesť svoje kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom ste uzrozumený s tým, že sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.
Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa, ktoré sa ku kúpe tovaru veci viažu, nie sú dotknuté.
Identifikačné údaje sakuracosmetics.sk
Názov firmy: Sakura cosmetics, s. r. o.
Adresa sídla firmy: Kremnická 4, 960 01 Zvolen, Slovensko
IČO: 52 021 394
Spoločnosť je zapísaná na Okresnom súde Banská Bystrica, odd. Sro, vl. 35423/S
Kontakty
Nižšie uvedené kontaktné údaje slúžia pre prípad komunikácie ohľadom vybavenia Vašej požiadavky alebo otázky na reklamačný proces.
e-mail: info@sakuracosmetics.sk
tel.: +421 915 814 068