Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

Japonská krása

Pridané: 19.08.2019

Dnešná doba dáva ľuďom oveľa viac voľnosti a možností ako kedysi. Sme oveľa viac otvorený svetu, novým trendom a vplyv globalizácie je oveľa silnejší. Spoločnosť je čoraz viac prístupná novým trendom a nebojíme sa objavovať niečo nové. Toto platí vo všetkom, kozmetiku nevynímajúc. Keďže západný štýl kozmetík a ošetrenia je ženám a kozmetičkám pomerne známy veľa z nich hľadá stále niečo nové čo by ich posunulo ďalej, a práve preto nastupuje na scénu, a čoraz viac dostáva priestor, kozmetika z Ázie. V tomto článku si priblížime koncept starostlivosti o pleť tzv. J-BEAUTY - čo predstavuje spoločné pomenovanie pre kozmetické produkty a starostlivosť z krajiny vychádzajúceho slnka Japonska.

A prečo je japonská kozmetická starostlivosť tak výnimočná? V prvom rade treba poznamenať, že japonský kozmetický priemysel sa radí k najstarším a najtradičnejším na svete a jedna z prvých kozmetických spoločností, ktorá bola predchodcom tých ako ich poznáme dnes, bola v Japonsku založená už v roku 1872. Japonská krása, alebo inak J-BEAUTY, bola odjakživa založená na jednoduchosti tradičných vysoko-kvalitných prírodných látok v kombinácií s inovatívnymi a overenými postupmi založenými na dlhodobých japonských tradíciách. Zachovanie kvality spočíva v jednoduchom vzorci - produkt sa na trh nikdy nedostane bez 100% istoty, pokiaľ ide o jeho vlastnosti a účinky. Aj preto je japonská krása o inováciách s dlhodobou spoľahlivosťou.

 

Japonská kultúra má krásny spôsob, ako zachovať múdrosť minulosti a zdokonaľovať ju po celé generácie. Ich vzorce sú založené na zložkách, ktoré boli milované po stáročia, ale sú spárované s vyspelými postupmi a najnovším vedeckým výskumom. Poukazuje na filozofiu kaizenu alebo na myšlienku neustáleho zlepšovania: „Všetko môže byť vždy lepšie - väčšia účinnosť, čistejšie zložky, krajšie textúry“.


Preto v koncepte J-BEAUTY neuvidíte triky, agresívne zložky, nepotrebné obaly a živočíšne vedľajšie produkty. Japonci pristupujú k svojej pleti úplne iným spôsobom, pretože myslia v zmysle zachovania harmónie všetkých piatich zmyslov.


    

V Ázií túžia ženy po porcelánovo bielej pleti. V Európe máme zase radšej pleť pekne opálenú. Všetky ženy bez ohľadu na ich pôvod však spája jedno a to – mať krásnu, zvlhčenú a zdravo vyzerajúcu pleť. U nás vzťah kozmetička-zákazníčka funguje skôr na princípe dôvery. Japonské ženy sú však ťažší oriešok a pristupujú k starostlivosti oveľa sofistikovanejšie. Študujú ingrediencie, chápu ako funguje pokožka a zaujímajú sa o použité kozmetické zložky, čím vytvárajú aj tlak na výrobcov kozmetiky, aby ich produkty boli koncipované na vysokej úrovni. Balenia japonských kozmetík sú pomerne jednoduché a konzervatívne. Moderným dizajnom by ste Japonky určite neohúrili. Tak isto pristupujú aj k jednotlivým zložkám v kozmetike. Použitie surovín ktoré sú trendové pre nich nie je podstatné pokiaľ nie je preukázaný pozitívny vplyv týchto zložiek.čistenie pleti

Ako teda vyzerá starostlivosť o pleť na spôsob japonskej krásy? Japonské ženy dávajú veľký dôraz v prvom rade na očistu tváre keďže iba tak je možné dosiahnuť čo najlepší efekt látok obsiahnutých v sérach a hydratačných krémoch. K tejto starostlivosti sú vedené už od mlada. Po dôkladnom očistení viacerými prípravkami akými sú napríklad čistiaci olej a hydratačný tonik nastupuje aplikácia už spomínaných výživných sér a olejov, ktorá je kombinovaná s krátkymi masážnymi technikami. Tie však nie sú iba spestrením, ale plnohodnotne dopĺňajú celkové ošetrenie a majú pozitívny vplyv na prevenciu proti vráskam, napínajú pleť, podporujú tvorbu kolagénu a celkovo vyzerá po nich pleť zdravo a sviežo. Pravidelná starostlivosť je veľmi dôležitá keďže Japonci sa skôr zameriavajú na komplexnú prevenciu a nie len na vyriešenie konkrétneho problému. Na starostlivosť sa pozerajú skôr zo zdravotného hľadiska nie iba z estetického a preto účinok po použití japonských kozmetických produktov má dlhodobý efekt.


Tento rok sú na slovenský trh uvádzané dve japonské kozmetické značky dokonale reprezentujúce tradíciu a pokrok Japonska.

RuhakuPrvou je certifikovaná vegánska bio kozmetika Ruhaku z Okinawi ktorá stavia účinky svojich produktov na okinawskej rastline Gettou u nás skôr známej ako galgán okrasný či riase morské hrozno. Gettou je špecifická svojimi neuveriteľným proti starnúcim efektom na pokožku zatiaľ čo morské hrozno má vynikajúce hydratačné vlastnosti na bunkovej úrovni. Za všetko hovorí že táto kozmetika bola zaradená medzi tri najlepšie bio kozmetiky v Japonsku a je už úspešne používaná profesionálnymi kozmetičkami vo Francúzku.  Slovensko je jednou z prvých európskych krajín kde je táto značka predstavovaná aj odbornej verejnosti.

Druhou japonskou značkou ktorá vstupuje na slovenský trh je Makanai. Táto prírodná kozmetika čerpá z receptúr ktoré sú staré viac ako 100 rokov a v spojení s novodobými technológiami ponúka účinky ktoré ešte aj v dnešnej modernej dobe dokážu prekvapiť. Špecifické pre značku Makanai je využitie 24-karátového zlata ktoré urýchľuje regeneráciu buniek, vzácneho oleja z citrusov yuzu ktorý je účinný v boji proti starnutiu a kadidlo ktoré ma vynikajúce dezinfekčné účinky.


Žijeme v dobe, kedy hrá veľkú úlohu v spoločnosti nielen krása, ale i samotné vyžarovanie ženy, ktoré závisí od jej pocitov a nastavenia mysle. Myseľ ovplyvniť nemôžeme. To je na každej jednej z nás, čo ale ovplyvniť vieme je pocit – pocit čistoty, zdravia a sviežosti ktorý dokážu navodiť tie správne kombinácie produktov z Japonska. Na Slovensku sa na distribúciu produktov výhradne z Japonska  zameriava spoločnosť Sakura cosmetics, s.r.o., v ktorej portfóliu môžete objaviť exkluzívne produkty J-beauty nielen pre osobné ale i profesionálne využitie a tým sa stať jedinečnou nielen pre seba ale aj pre svoje zákazníčky.

 


Späť na zoznam článkov
Copyright 2018 - 2019 © sakuracosmetics.sk